Voor het maandthema Winter hadden we deze keer 11 inzendingen. (3 inzending zijn door de mazen van het net geglipt, maar kunnen wel nog bekeken worden in de diashow van de overige inzendingen) Het was aan de leden om het seizoen ‘winter’ op hun eigen manier in beeld te brengen. Bij de één werd de nadruk op de kou gelegd, bij de ander werd de sfeer in beeld gebracht. Ook werd er aandacht besteed aan een detail dat op zijn manier ‘winter’ weergeeft.

Aan de leden om de voor hen mooiste/beste weergave van ‘Winter’ te kiezen. Meer en meer gaan onze leden bij de beoordeling op zoek naar het beeld dat net iets anders is dan het doorsnee beeld. Maar ook meer en meer doen de leden moeite om hun eigen stempel te drukken op ons maandthema. Mooi is het om hun creativiteit te zien en ze deze te horen toelichten.
Chapeau voor al onze leden die hebben deelgenomen.

Op de 3de plaats stond de foto van Wim Vandenbussche, een sfeerbeeld in de studio. Op de 2de plaats stond de foto van Dirk Degryse eveneens een sfeerbeeld opgenomen in de studio maar een beeld dat een andere sfeer weergeeft dan de foto van Wim.
En de favoriet voor deze maand en dus de winnaar was de foto van Marie-Paule Leleu die vanachter het raam de ‘zeldzame’ merel spotte tijdens een sneeuwbui. Ook dit is winter! Proficiat Marie-Paule!

Marie-Paule Leleu

Alle inzendingen kan je hier nog eens bekijken: