Het maandthema ‘Bruggen’  leek simpel, maar was het duidelijke niet. Enkele leden hebben zich in vele bochten gewrongen voor de compositie die ze wilden. Sommigen fotografeerden onder, op en aan de brug. Nog andere fotografeerden ze van op afstand. Bedankt aan de leden voor hun inspanning. We dachten nog om redelijk wat foto’s te ontvangen van de nieuwe brug te Wervik, maar dat was niet het geval. Blijkbaar dacht iedereen dit en waren er geen foto’s van de nieuwe brug. Maar we mochten wel weer 17 inzendingen ontvangen van andere bruggen. Enkelen hadden dezelfde brug in Kortrijk gefotografeerd, wat een mooi zicht gaf over de mogelijkheden die er waren om diezelfde brug in beeld te brengen.

De foto die door de meeste leden als de winnende foto werd gekozen was deze van Franky Ferla.

Winnende foto (Franky Ferla)

De overige inzendingen kan je hier nog eens herbekijken: