De eerste foto’s werden ingestuurd en Dominique Debaveye had de eer om onze club te vertegenwoordigen in ons Wervikse stadskrantje “Waarheen”:

de foto kan je terugvinden op pagina 14 van de waarheen van september: waarheen september 2015

Opening Balokken 27/09/2015

Op zondag 27 september werd het vernieuwde en heraangelegde Balokke-eiland in het kader van ‘De Grote VerLEIEding’ plechtig geopend. Volgens de pers bezochten meer dan 700 bezoekers het tabaksmuseum (volgens de politie 1500). Op verschillende plaatsen op het Balokke-eiland hingen er foto’s die we met enkele Kiknu-leden hebben tentoongesteld. Naast foto’s in het Tabaksmuseum, waren er ook foto’s te zien aan de trekkershut en aan de aula van de parkbegraafplaats. Het weer was ons goed gezind en bracht zo heel wat mensen op de been of op de fiets.

Enkele sfeerfoto’s:

<– terug naar overzicht