Expo KIKNU 2015

Thema: De Mens

Dit jaar kozen we als thema ‘De Mens’. Het was de bedoeling ‘de mens’ in beeld te brengen in al zijn facetten en hoedanigheden. Deze verschillende beelden maakten het tot een zeer boeiende expo. We hebben heel wat lovende commentaren mogen ontvangen en dat doet altijd deugd en stimuleert ons om nog beter te doen.

Tijdens deze expo brachten we ook hulde aan 2 mensen die er voor gezorgd hebben dat Fotoclub Kiknu al 85 jaar bestaat. Gilbert Vandenbraembussche en Gilbert Six werden dan ook terecht tijdens de opening eens in de bloemetjes (lees: wijn) gezet.

Bedankt aan alle leden die er werk van gemaakt hebben om ‘De Mens’ in beeld te brengen en bedankt aan iedereen die geholpen heeft om deze expo in goeie banen te leiden.

expo2015

EXPO KIKNU 2015

<- terug naar overzicht expo’s