Rock op het plein zit er op! Het was terug een succes en niet alleen met de groepen en het weer, maar ook met onze jonge mensen die de concertfotografiecursus volgden:  Ann-Sofie Dewilde, Koenraad Christiaen, Kasper Berlamont, Staf Walschap en Pieter Vandecandelaere. Na een eerste oefening in De Bierpompe woensdag 12 augustus was het zaterdag 14 augustus het echte werk.
In de eerste plaats was het de bedoeling goeie concertfoto’s te maken, maar daarnaast was het ook belangrijk om hun beste foto’s uit hun hele reeks te kiezen, deze heel vlug te bewerken om ze daarna te kunnen afdrukken en in te kaderen.

Zo kregen de groepen na hun optreden een mooi aandenken aan ROHP en waren onze jonge concertfotografen weer een ervaring rijker. En dat ze hun werk goed hebben gedaan bleek uit de reactie van de artiesten die ontzettend blij waren met de foto.

De foto’s kan je zien op de facebookpagina van KIKNU

rockulair2015Ondertussen zijn de laatste voorbereidingen aan de gang. Nog iets meer dan een weekje en het festival kan van start gaan.

De workshops zijn af en de inschrijvingen zijn binnen. Binnenkort meer…

ism met: www.rockophetplein.be; stad Wervik